Bokmässa

Jag var på bokmässan i går och köpte en hel trave med böcker som jag fick signerade (eller ja trave och trave typ 5 pocket men det är en hel trave för mig). Fick tag på Dotter önskas av Katerina Janouch plus fick den signerad, var verkligen skitnervös speciellt när även Martina Haag stod bredvid (som jag fick Martina koden signerad), fick även Jaktsäsong  signerad av mats Strandberg,  Jenny S med Denise Rudberg men henne såg jag aldrig (men signaturen fanns i boken).  Övriga kända författare jag såg; Leif GW Persson, Jan Guillou, Björn Ranelid (!), Paolo Roberto (är han författare?),, missade Carolina Gynning med typ 10 minuter, fan faan. Kunde ha sett fler om läst programmet lite bättre, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback