Scarlett o´hara

Det är så tråkigt, när man har en skitbra grej att skriva om och man har satt på datorn och loggat in; så är det helt borta, kommer  inte på vad det var jag skulle skriva om, helt borta, borta med vinden.

- En liten petitesse; Varför heter det  VerkTyg, har det något med tyg att göra? Såna tankar far runt i mitt lilla huvud (lilla och lilla, det är ganska stort men innehållslöst  i bland typ i dag, se ovan) när min bror monterar en IKEA möbel.

Dagens:    Emilias En sång om om kärleken



Kommentarer
Postat av: Kim M

Ja. Jag tror att alla verktyg ursprungligen gjordes i vackra tyger. Av paranta sömmerskor i Mellanöstern.

Postat av: Tennis

Ljuva Scarlett! Otroligt vackert namn. Tänkte kalla våran hund det. Men det blev Nova istället.

2007-05-22 @ 16:05:57
URL: http://tenniscresendo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback