En svensk Tiger eller vill KUNGEN ha ett glas vatten?

NU har jag fattat vad dem menar med en svensk tiger,, eeehh vaddå en svensk tiger??, det finns väl inga svenska tigrar?? eller finns det? Hmm men nej det var inte det jag tänkte på utan betydelsen av en svensk tiger,, tittade på aktuellt (tror jag det var) och det var typ något i stil med att regeringen inte ville att svensken skulle sprida ut hemligheter under andra världskriget (bla bla ,, lyssnade och kommer inte i håg allt dem sa)  därav  En svensk  Tiger.

En töntig kvarleva från förr; Varför får man inte dua eller nia kungafamiljen utan måste tilltala kungen med just kungen? Typ  - Vill KUNGEN ha ett glas vatten?  - Vad tycker KUNGEN om KRONPRINSESSANS pojkvän? ÅÅÅhhh man blir ju republikan för mindre. Och då gillar jag ändå kungafamiljen eller njjaae  oftast.

Mina nya idoler från american idol; Brandon Rogers och Chris Richardsson,, och Melinda Dolittle, Lakisha Jones och Stephanie Edwards.

Kommentarer
Postat av: Kim M

Bort med töntmonarkin nu.
Jag skulle aldrig kalla dem något annat än vad de heter i förnamn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback