Tråkigt

Det är så tråkigt att man fortfarande ska behöva skämmas för att man gillar melodifestivalen och schlagermusik och inte blir det bättre av att bo i proggens huvudstad eller hjärtat av proggen; Majorna (stadsdel i Göteborg). Med artister som typ Ulf Dageby boendes i samma stadsdel. Men dem ska inte få mig härifrån (eller jo kanske nån gång) eller ta musiken i från mig.

Och så fick jag en ny skiva från min skivklubb; Westlifes senaste,,, eeeehhh Neeej,,  och fick även två förpackningar med kosttillskott från Vitalas.

ATT GÖRA:

- Gå ur Vitalas
- Gå ur Homeenter.com musicclub
- Ge bort Westlife The LOve Album till nån fjortisbrud

Kommentarer
Postat av: Honkenponken

Åhh, du kan få ge bort Westlifes skiva till mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback