Tillbaka i Göteborg

efter en fantastisk helg i Stockholm,, Först  Lena + Orup på china teatern,, det bästa jag sett på läääänge ( som helt klart inte får missas om man gillar Lenisen och Orup. Lördagen blev minst lika bra som började på en tapasbar i gamla stan (och en flarra vin, som blev uppdrucken på mindre än en timme (?!) ) och fortsatte sen till Globen och FINALEN,, En final som väldigt bra. saknade bara nån roligare artist i mellannumret (se; Elena P förra året). Tråkigt bara att man inte fick  ta med sig drickat in på arenan :(  Högst jubel blev det för Måns och The Ark också såklart.
Hade ögongodis två rader framför mig och det enda jag kunda tänka var: Vill  ha,, vill ha vill ha  så J...la fräsch,

En fråga: Var håller alla kändisar till i Stockholm?? Såg typ bara Tomas Ledin : I  ,, eller  jag menar JAG såg han inte så klart men mitt sällskap såg han (östermalmshallen).

Har verkligen skitdåligt lokasinne,, hittar inenting ( knappt ens i Göteborg), Vi skulle ta oss till shoppinggatan (typ Kungsträdgårdenområdet) från riksdagshuset genom halva gamla stan,, förbi slussen, tog T banan till östermalmstorg gick och virrade där och kom till slut till klaraplan. Tog i alla fall T - banan til Kungsträdgården och NK och alla andra affärer. Såg sen att kungsträdgården låg VÄLDIGT nära slottet! Men vi fick i alla fall en fin promenaden.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Kim M

Haha, du söte virrpanna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback