Vad hände sen

En sista kyss du lämnar mig,
Nu finns inget kvar,
Jag svor en ed att inte ge allt mitt hjärta har
Men snart blev du mer än en vän
kommer aldrig att älska igen

Allting som du sa till mig kommer tillbaks
Jag var ditt allt, du gav dig allt det du saknat, vad hände sen?
Jag fann en själ, fann en vän, du och jag på väg mot himmelen
men säg mig    vad hände sen?

En stilla tår som faller, en frusen dröm
Jag såg en evighet när du log, jag nästan glömt
Och snart blev du mer än en vän
kommer aldrig att älska igen

En av Bengtzingens bästa låtar förutom Jag ljuger så bra, Älskar introt till Jag ljuger så bra, själva den där höjningen (?)  precis i början.  Ett riktigt 
antiklimax ,,  värsta orgasmen,,,   typ...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback