Tankar från hängmattan

-  Det är ju så sjukt kul att se och höra alla bittra människor som har börjat jobba sin första dag efter sin semester, och Här står jag och har en VECKA kvar (usch elaka människa).

-  Dagens utlästa pocket;  Prinsessor av Catarina Hurtig, som jag fick av misstag men som var riktigt bra, rekommenderas! Jag kan allt om europas prinsessor nu!

-  Work of art (da vinci) med Måns är en riktigt dålig låt.

-  Sommartorpet med ERNST K får en riktigt STOR  tumme ner av mig i år, så fruktansvärt dåligt. Ett enda stort     EGO program om Ernst, ernst och ernst,,det blir lite FÖR mycket Ernst.

-   Allsången suger i år också, riktigt dåligt, dåliga skämt med Anders Lundin (Berghagens skämt var väl inte mycket bättre men dem var inte såna bottennapp som Anders drar.

-   DAgens låt;  Frozen  -  Madonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback