TeVe lista

Irriterande blogg, skrev en TV lista jag hittade hos mats men alltihop raderades och nu orkar  jag inte göra om det,, bajs... får se gör det nog sen när jag lugnat ner mig,,

Men en annan gör jag;
Musik jag lyssnar på just nu;

- Grace Kelly   mika
- Jag måste skynda mig på   -  Lena & Orup
- Månsken i augusti  -  Lena
- absolut no decorum  - The Ark
- The worrying kind - The Ark
- comme ci, comme ca  - Evridiki
- I love you mi vida  -  (Spanien)
- Leave me alone    -   (Finland)
- cara mia  - måns Z
- the game of love  -  elena p
- för att du finns   -  Sonya
 
men gud jag kan fortsätta ett bra tag till, men det gör jag inte,,


Kommentarer
Postat av: Kim M

Lugn och fin nu!
Mums för Leave Me Alone.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback