ÅÅååhh vad svårt att komma på en bra rubrik till denna som inte får vara för lång

Snodde så klart den här;

Tror du att Victoria blir drottning? Ja självklart, Hon kommer bli en jättebra drottning.
Vem är din favorit i Desperate housewives? Jag gillar alla men Edie är klart skönast.
Handlar du helst på IKEA, MIO, eller grovsoprummet? IKEA. men MIO  i bland
Har du varit i Rotterdam? Nej.
Hur röstade du i euro omröstningen? Ja. Självklart.
Skulle du kunna publicera ditt telefonnummer på bloggen? Nej.
Har du VISA eller Mastercard? VISA.
Sex utomhus eller inomhus? Hmmm....
Stolt över just nu? Mina syskonbarn.
Rädd för just nu? Mycket,,
Har du någonsin varit på en läderklubb? Nej.
Vem ringde du senast och den svarade inte? Kommer inte på.
Kommer det gå bra för the Ark i ESC? Topp Tre.
Har du en fast anställning? Ja. Sedan 2003
Amerika eller England? Båda.
Betalar du TV-licens? Hmm,, nej.
Talar du grekiska? Nej, men jag vill, älskar allt grekiskt speciellt Elena1


(Gör just nu:)  Tittar på sista avsnittet av förhäxad.

Kommentarer
Postat av: Kim M

Jag får ont i ögonen av din gula färg!

Postat av: henke

Ha Ha, ok jag ska se vad jag kan göra åt saken.

2007-04-20 @ 17:04:51
URL: http://henketjenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback