SOMMAR

Nu drar jag på semester i en vecka till solens ö och nej det är inte Hisingen  men det ligger dock i Sverige. Typ i närheten av Kronprinsessan Viktorias sommarresidens så gissa noga var jag skulle kunna vara.

Hej och ta hand om varandra OCH 

Vår Fader, du som är i himlen.
Låt ditt namn bli helgat.
Låt ditt rike komma.
Låt din vilja ske, på jorden så som i himlen.
Ge oss idag det bröd vi behöver.
Och förlåt oss våra skulder, liksom vi har förlåtit dem som står i skuld till oss.
Och utsätt oss inte för prövning, utan rädda oss från det onda.
Ditt är riket, din är makten och äran, i evighet.
Amen.


Kommentarer
Postat av: Kim M

Jag sliter hårt för mitt bröd.
Fullkornsbröd givetvis.
Enjoy da vacation.

Postat av: Honkenponken

Ha det så härligt på solens ö. :)

2007-07-15 @ 13:02:02
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback