Minnen

GUD! VAd musik ger en mycket minnen,, satt och lyssnade på Lenas nya samlingsskiva och minnen sköljde över mig (brukar iofs lyssna på LENa, men tänker inte  på det hela tiden, minnen alltså), kommer så väl ihåg när jag såg Lena typ första? gången som 6 åring när hon sjöng Dansa i Neon i MF och jag var fast för alltid och den kärleken kommer aldrig gå över. Lena  är för mig som Carola är för typ eehh aah ett riktigt Carola fan, gillar Carola men inte lika mycket som underbara Lena!

Bästa låtarna med henne just nu;

- Standing in the rain
- 006
- Jag känner
- Dansa i Neon , så klart
- Om igen
- Det gör ont
- Ååhhh Amadeus
- Stopp! Nej! Gå härifrån!
- Lena Anthem
- Månsken i Augusti
- Delerium
- Jag ångrar ingenting
- På gatan där jag bor, älskar den låten
- Juliette och Jonathan

Det blev väldigt mycket låtar, jag ångrade mig det finns ju ännu fler låtar som är Bäst! just nu.

Kommentarer
Postat av: Kim M

På gatan där jag bor. Snyft så vacker den är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback