bläddrar i kataloger

Satt och bläddrade i resekataloger i dag, älskar lukten av nya resekataloger (speciell? Jag? Ha) och längtade mig bort. Här är mina favoritresmäl både såna jag varit i och vill åka till;

- KROATIEN Vill åka dit snart, verkar vara ett så otroligt härligt land: musik, värme, sol och bad i ett.

- ATHEN, GREKLAND, Europas bästa storstad?  Jag vet inte men jag vill åka dit, att Elena bor där gör inte  staden sämre. Har varit på tre öar i grekiska arkipelagen och stortrivdes och vill tillbaka snart igen.

- ITALIEN, Venedig, Rom, sicilien, måste dit..

- MAROCCO, TUNISIEN, dit vill jag också., älskar dessutom  BWO:s låt Marrachech.

- ISRAEL, Kristen som jag är (hmm) så vill jag se Nasareth, Betlehem, Jerusalem, klagomuren, döda havet och allt annat som finns där.

- SCHWEIZ, åkt igenom och älskade det.

- NEW YORK, måste ju finnas med,  har en dröm om att bila i USA.

- SPANIEN, får inte glömma ett av dem bästa länderna, vill tillbaka snart  igen, älskar det mesta med Spanien.  solen, baden, sangria, paraplydrinkarna, tapasen, värmen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback