Charlotte Perrellis NYA album

Jag gillar Charlottes nya album men hade hoppats på fler låtar som hero, lite diskopop typ. 

* Bullet
En riktigt grym låt som jag hoppas bli hennes nästa singel.

* Hero
Behöver jag säga nånting om denna låt? Mer än att det är Charlottes bästa låt någonsin.

* Addicted
En rätt skön, bra låt.

* Remedy
Också en bra låt MEN den krävdes två, tre lyssningar. Men det  var den defintivt värd.

* Show me a mountain
Jag gillar inte denna  men KANSKE snart.

Appreciate
En lugn, skön låt som också krävdes ett par lyssningar.

* Holy Man
Ååååhhh denna älskar jag, en av dem bästa låtarna fast den krävde även denna ett par lyssningar.

* Not Alone
Också en av dem bästa låtarna fast den här älskade jag direkt.

A lot like love
En rätt ok låt men inte mer.

* Slowly
Har inte lyssnat på den här så mycket men den har potiental att bli omtyckt av mig.

* Black and blue
Sorry men den här gillar jag inte, lite för tråkig för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback