The closer

En person jag aldrig glömmer
måste säga farmor mormor och farfar
En bok som gjort ett starkt intryck på mig
bok?  har inte läst den boken ännu.
En hemsk upplevelse
När jag slog ut ett par tänder
En rolig händelse
Bara en? men ok det får bli när jag var i sthlm för ett par månader sedan.
Mitt bästa semesterminne
första charterresan när jag var liten och gick till spanien samt en resa till Grekland ett antal år senare.
Mitt värsta semesterminne 
pass.
En måltid jag minns
En tapasrestaurang i gamla stan för två månader sedan. 
Ett barndomsminne
När jag fick Lena PH skiva och trodde det var en Lena docka men sssccchh det talar vi inte om.
Så skulle jag vilja bo...
En takvåning i  sthlm , ett hus i skärgården (västkusten) med värsta utsikten.
När jag var riktigt rädd
lite för ofta.
En person som jag beundrar
Lena Ph
En film jag minns
The closer med Jude Law och Julia Roberts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback