Sanna

Ser du ljuset, mörkret skingras nu Livet börjar om igen
Alla drömmar får sin andra chans när vi möts i gryningen
Livet börjar här och nu, i dag finns bara jag och du
Jag vill lämna det som var
vågar du?  vågar jag?

Livet börjar här och nu, det bästa i mitt liv är du
Jag vill leva här i dag, vågar du?  vågar jag?
Där i natten fanns ett morgonljus, sorgerna vi haft försvann
Alla löften,  gud som gav sitt bröd(?)
Alla tårar för varann
Livet börjar här och nu, i dag finns bara jag och du
Jag vill lämna det som var, vågar du?  vågar jag?
Livet börjar här och nu, det bästa i mitt liv är du
Jag vill leva här i dag, vågar du? vågar jag?

Det är dig jag vill ha, vågar du?  vågar jag?
Livet börjar här och nu,  i dag finns bara jag och du
Jag vill lämna det som var, vågar du?  vågar jag?
Livet börjar här och nu, det bästa i mitt liv är du
Jag vill leva här i dag, vågar du? vågar jag?
Vågar du så vågar jag
Vågar du så vågar jag

ÅÅåhh jag gillar verkligen den här texten.

Kommentarer
Postat av: Kim M

Men den stora frågan är; vågar du?

Postat av: Henrik

Ja, det var ju det,, ska försöka!

2007-03-14 @ 10:12:17
URL: http://henketjenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback