Dagens

En dagens som jag lånat

DAGENS VILL HA: Ligga på en klippa och sola mig varm och het.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och Turkos T -Shirt.
DAGENS DOFT: Gio di armani.
DAGENS FRISYR: Rakad men börjar växa ut nu.
DAGENS HÄNDELSE: absolut ingenting i dag, tyvär:(
DAGENS LÅT: senaste låten med Justin Timberlake, (vet inte vad den heter).
DAGENS PLANER: Inga.
DAGENS SAKNAD: Ja du..
DAGENS DUMMASTE: nazistdemostrationer.
DAGENS SJUKA: Näpp.
DAGENS DROG: Nope.
DAGENS ROLIGASTE: Är det kungen på sollidenscenen eller hey baberiba?
DAGENS KÖP: Absolut ingenting, (men gud vad tråkig jag låter)
DAGENS GODIS: Inget här heller.
DAGENS BLÄ: En vattenmelon som var dålig.
DAGENS HUMÖR: Glad, det är ju nationaldagen ;)
DAGENS ORD: Le Croatie,, kanske felstavat men jag gillar hur dem säger Kroatien på franska.


Kommentarer
Postat av: Honkenponken

Jaaa... sola sig varm och het är riktigt najs! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback